duminică, 21 martie 2010

am cunoscut oameni minunati

Sindromul Down (trisomie 21) reprezintă o afecţiune cromozomială (o afecţiune din naştere, care este prezentă la copil încă din momentul conceperii) cauzată de prezenţa unui cromozom 21 suplimentar.
Astazi , datorita Manuelei( o prietna de.a mamei,careia ii multumesc cu acest prilej) , am cunoscut copii si adulti care sufera de acest sindrom, desi in general societatea nu.i accepta ,ei sunt oameni speciali,in adevaratul sens al cuvantului.
Cand am ajuns la sala de sport Antilopa, am fost intampinata de o fetita foarte draguta ,am facut cunostita cu ea, apoi am urmarit.o cum se ducea la fiecare in parte si discuta cu el/ea.Asa sunt toti, la fel de voiosi , plini de viata ,nu se cearta , se joaca impreuna, sunt gazde extraordinare,sunt frumosi.
Am pozat cativa copii cand se jucau fotbal,sau se jucau basket,altii au fost modele foarte bune ,foarte expresive ,stateau pur si simplu sa ii fotografiez.
O sa postez cateva imagini ca sa va dati seama cat de draguti sunt acesti oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu